Temple of Heaven - Reisverslag uit Peking, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu Temple of Heaven - Reisverslag uit Peking, China van Ligang Kroon - WaarBenJij.nu

Temple of Heaven

Door: Ligang

Blijf op de hoogte en volg Ligang

15 Augustus 2019 | China, Peking

We gingen naar de tempel maar dat duurde wel lang want we moesten wachten op een taxi. Je kon lekker uit het raam van de taxi kijken. Er waren heel wat flatgebouwen, het is daar ook altijd druk. Er was een heel mooi groot park om de tempel. Eenmaal bij de tempel was het druk.
Ik stond onder elke airco die er was. Er was ook nog een doperwten ijsje, die vond ik lekker tien jaar geleden maar het is niet zo lekker en ik gaf het maar aan mijn vader. Toen gingen we naar een andere tempel in het zelfde park.
Hoeveel tempels heeft een keizer nodig?
Ik had veel last van mijn voeten en ook heel veel gelopen. Een Chinese vrouw wilde met mijn moeder op de foto hihihi.
Toen gingen we terug naar het hotel, lekker eten, mijn vader en ik aten met stokjes, mijn moeder met mes en vork. Mijn moeder is niet goed in eten met stokjes.
We moeten morgen vroeg op staan want we gaan naar Hohot maar in Peking is het altijd druk, dus erg vroeg opstaan. Maar ik heb van de tempel genoten met mijn vader en moeder en ik ben over drie dagen jarig ik wordt dan 12

  • 16 Augustus 2019 - 12:11

    Ivanka Pascal:

    Hey Ligang

    Wat mooi en leuk om dit allemaal te lezen.....
    Ik denk toch dat je je moeder met stokjes moet leren eten hahahaha

    Heel veel plezier en geniet er nog van samen.

  • 16 Augustus 2019 - 13:01

    Mariska :

    Genieten van deze mooie reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ligang

Actief sinds 23 Dec. 2018
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4565

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2019 - 30 Augustus 2019

China

Landen bezocht: